ראש ממשלת הרשות הפלסטינית מפציר בפני נציגי האיחוד האירופי לקדם חרם פוליטי, כלכלי ואקדמאי כנגד ההתנחלויות

במהלך הפגישה שנערכה ברמאללה בין מוחמד שתייה לבין נציגי האיחוד האירופי שיבח ראש ממשלת הרשות את תמיכתו הגורפת של האיחוד במגזר האזרחי והפרטי ברשות הפלסטינית כאשר הצדדים הדגישו את החשיבות של תחילת מו"מ להסכם שותפות מלא בין אירופה לרשות הפלסטינית
Facebook
Twitter
WhatsApp
BDS ודה לגיטימציה
קרדיט: Ryan Rodrick Beiler / Shutterstock.com

היומון אל-קודס מדווח על פגישתם של ראש ממשלת הרשות הפלסטינית מוחמד שתייה ונציגי מדינות האיחוד האירופי אשר התקיימה ברמאללה ביום חמישי.

ראש ממשלת הרשות שיבח בפגישה את תמיכתן הגורפת של מדינות האיחוד בפרויקטים של פיתוח, תשתיות, תמיכה במגזר הפרטי ובחברה האזרחית, כאשר המשתתפים ציינו את החשיבות של התחלת מו"מ בין הצדדים להסכם שותפות מלא בין אירופה לרשות הפלסטינית. (*)

באשר להתפתחויות האחרונות בגדה המערבית, שתייה הפציר בפני נציגי האיחוד להגיע לכפרים פלסטיניים על מנת לצפות בנזקים שאירעו לטענתו כתוצאה מפעילות המתנחלים באזור וכן לנקוט בצעדים ממשיים על מנת למנוע הישנותם של מתקפות כאלו בעתיד. (*)

האזור חווה כאמור הסלמה ביטחונית בתקופה האחרונה על רקע פיגועי טרור אשר גבו את חייהם של אזרחים ישראלים בשטחי יהודה ושומרון וכן פעולות תגמול של מתנחלים בכפרים פלסטינים אשר כללו נזק רב לרכוש ולפציעתם של פלסטינים.

יש לציין כי לצד הביקורת על פעילותם של המתנחלים הסיקור באל-קודס אינו מזכיר התייחסות מקבילה מצד ראש ממשלת הרשות הפלסטינית לפיגוע האחרון במהלכו נרצחו ארבעה מתושבי עלי.

במסגרת דבריו הדגיש שתייה בפני נציגי האיחוד שסימון סחורות המיוצרות בהתנחלויות אינו מספיק, כאשר יש צורך לקדם חרם פוליטי, כלכלי ואקדמאי נגדן ואף ליצור רשימה שחורה של מתנחלים שהורשעו במעשי טרור כנגד הפלסטינים. (*)

(*) www.alquds.com/ar

עשוי לעניין אותך

פרויקטים מיוחדים

כתבות אחרונות

דילוג לתוכן